Przykro nam, że nasze produkty nie spełniły Twoich oczekiwań i zdecydowałeś się je zwrócić. Jeżeli chcieliby Państwo doradzić w wyborze innego rozmiaru lub rodzaju plecaka, zapraszamy do kontaktu do kontaktu.
Oczywiście zajmiemy się zwrotem towaru tak szybko, jak to możliwe. Pomaga nam w tym świetny serwis Retino, dzięki któremu nie musisz wypełniać długich i irytujących formularzy oraz protokołów reklamacyjnych.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR
Pierwszym krokiem jest wybranie z poniższego menu, czy zwracasz towar, czy składasz reklamację. Następnie wpisz numer zamówienia i adres e-mail, po czym zostaniesz przekierowany do formularza serwisowego Retino.
Dzięki Retino będziesz mieć kontrolę nad procesem reklamacji lub zwrotu od początku do końca. A wszystko stanie się łatwo i szybko.:-)
Proszę wybrać odpowiednie pole poniżej i wypełnić adres e-mail podany w zamówieniu.
Co jest następne?
- Zostaniesz przekierowany do aplikacji Retino, gdzie zobaczysz wybór wszystkich zamówień, które u nas złożyłeś.
- Wybierasz podane zamówienie.
- Aplikacja Retino sama wstępnie wypełnia za Ciebie większość danych i oferuje produkty, spośród których wybierasz ten, który chcesz zwrócić. Nie zapomnij podać numeru konta, na które wyślemy Ci pieniądze.
- Następnie wystarczy odesłać towar do naszej placówki. Jak to zrobić? Ostrożnie zapakuj przedmiot i dodaj list motywacyjny do paczki, podając swoje imię i nazwisko, numer zamówienia i powód zwrotu. Wklej na pudełku etykietę zwrotną, którą wygeneruje dla Ciebie Retino. Zwracając towar, musisz również zwrócić prezenty otrzymane w związku z zakupem.
- Tak przygotowaną paczkę przynieś do dowolnego oddziału Zásilkovnej.
- Prosimy o oznaczenie przesyłki numerem sprawy podanym w systemie Retino.
- Po otrzymaniu towaru poinformujemy Cię o tym, a kwota zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 14 dni.
Poinformujemy Cię o otrzymaniu towaru i przekażemy pieniądze odeślemy najpóźniej w ciągu 14 dni.
Dzięki usłudze Retino jesteśmy w stanie zrealizować Twój zwrot naprawdę szybko i bez żadnych problemów. Wierzymy, że to docenisz.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy info@zdravybatoh.cz lub w dni robocze w godzinach 8:30 - 14:30 telefonicznie + 420 603 593 006.